Audit: 'Hoe komt uw kantoor over op het internet?'

Beste verzekeringsmakelaar,

Doordat u deze webpagina op onze website bezoekt, toont u aan dat u belang hecht aan 'Hoe uw kantoor overkomt op het internet' . Het zou een weerspiegeling moeten zijn van uw kantoor in de praktijk. Maar door uw drukke activiteiten staat u daar niet altijd bij stil. Wij wel, want dat is nu eenmaal onze job.

Bovendien is het voor u ook niet zo eenvoudig om uw eigen kantoor kritisch te beoordelen. Juist daarom is een externe visie nuttig. Door onze jarenlange ervaring als marketeer van verzekeringsmakelaars en verzekeringsmaatschappijen is het voor ons vrij eenvoudig om uw kantoor door de digitale molen te halen, te bekijken wat u goed doet en wat beter kan. Vandaar dat wij u deze audit aanbieden.

Hoe gaan we hiervoor te werk?

Op het internet is alles nu eenmaal meetbaar en detecteerbaar. Ter voorbereiding van zo'n audit halen we uw kantoor dus even door de molen van het internet:

  • Op voorhand analyseren we uw website op technisch en inhoudelijk vlak en de resultaten ervan lijsten wij op voor u.
  • We analyseren ook uw bedrijfs- en persoonlijke profielen op sociale media zodat u ook daar weet wat u goed doet en wat beter kan.
  • Tenslotte analyseren we uw communicatie op het internet en geven u de nodige tips om beter over te komen op het internet. Op die manier weet u perfect wat er u te doen staat.
  • Uzelf hoeft niets te doen. Bij een aanvraag contacteren we u om een datum en uur te prikken. Wij komen dan langs bij u op kantoor. Voorzie hiervoor een uurtje van uw tijd.

Is dit een commerciële stunt van ons?

Helemaal niet. Maar doordat u deze webpagina bezoekt, toont u aan dat u belang hecht aan 'Hoe uw kantoor overkomt op het internet' en bent u voor ons inderdaad een geschikte potentiële klant. En daar maken wij graag tijd voor vrij. Zo eenvoudig kan het zijn.

Bovendien is zo'n audit volledig vrijblijvend en verplicht het u tot niets. U wordt er alleen maar wijzer van. U komt te weten wat onze kritische visie van uw kantoor op het internet is, met de nodige tips om het beter te doen. En uiteraard komt u ook te weten hoe de diensten van Digital Assur daar toe kunnen bijdragen mét voorbeelden van wat we reeds deden bij collega-makelaars én het resultaat ervan:

  • Hoe we een digitaal marketingplan opstarten;
  • De sterkte van regelmatige retentie mailings en het resultaat van gerichte up en cross selling mailings;
  • Hoe een verzekeringskantoor zich volgens ons zou moeten profileren op Linkedin en proactief kan communiceren op sociale media.
  • Alle resultaten want op het internet is alles meetbaar.
  • Tenslotte wat een Digital Assur marketeer kost én wat het voor u kan opbrengen.

Interesse in zo'n audit?

Laat het ons dan weten via onderstaand formulier. Dan maken wij graag wat tijd vrij om bij u langs te komen.