Digital cross selling
voor bank en verzekeringen
Een unieke up selling / cross selling methode voor bank en verzekeringen
Geert Dehouck en Frank De Neve zijn de grondleggers van een unieke methode voor een geslaagde up selling / cross selling campagne. Reeds meer dan tien jaar hebben Geert en Frank hun methode uitgetest, bijgesteld en met succes toegepast in de bank- en verzekeringswereld.
Twee voorbeelden
Een e-campagne die leidt naar een behoefteanalyse
Het unieke bij onze e-campagnes is dat de klant met één klik zijn interesse voor een behoefteanalyse aangeeft. Het Digital Assur platform doet de rest.
Een dergelijke e-campagne levert automatisch leads op van klanten die vragen naar een check-up voor hun verzekeringsportefeuille.
Het uitvoeren van zo’n behoefteanalyse is voor de verzekeringsmakelaar dan ook de uitgelezen kans bestaande polissen up te graden en nieuwe polissen af te sluiten.

Een e-campagne gericht op het afsluiten van reisbijstandsverzekeringen
Het unieke bij onze e-campagnes is dat de klant met één klik zijn interesse aangeeft om een reisbijstandsverzekering af te sluiten. Het Digital Assur platform doet de rest.
Een dergelijke e-campagne levert automatisch leads op van klanten die vragen naar een een check-up van hun reisbijstandsverzekeringen of om er eentje af te sluiten als de klant er nog geen heeft.

Meer weten over onze up & cross selling methode?
Wij maken graag wat tijd vrij voor een eerste verkennend gesprek.