E-campagne voor een behoefteanalyse

Hieronder vindt u een voorbeeld van hoe onze digitale cross selling e-campagne leidt naar een behoefteanalyse-aanvraag.

Het unieke bij onze e-campagnes is dat de klant met één klik zijn interesse voor een behoefteanalyse aangeeft. Het Digital Assur platform doet de rest.

Een dergelijke e-campagne levert automatisch leads op van klanten die vragen naar een check-up voor hun verzekeringsportefeuille.

Het uitvoeren van zo’n behoefteanalyse is voor de verzekeringsmakelaar dan ook de uitgelezen kans bestaande polissen up te graden en nieuwe polissen af te sluiten.

1. De klant ontvangt de e-mail
Mail behoeftenanalyse1
2. De klant schrijft in via één klik... het Digital Assur platform doet de rest
Mail behoeftenanalyse2
3. De klant ontvangt onmiddellijk een mail ter bevestiging
Mail behoeftenanalyse3
4. De makelaar ontvangt onmiddellijk een mail ter bevestiging
Mail behoeftenanalyse4

Meer weten over onze up & cross selling methode?

Wij maken graag wat tijd vrij voor een eerste verkennend gesprek.