In elk kantoor evolueren jaar na jaar de verzekeringsproducten en -diensten. De websites van de meeste verzekeringsmakelaars blijven echter meestal status quo en worden niet aangepast.
Uw website is hét uitstalraam van uw kantoor
Daarbij komt nog dat steeds meer potentiële klanten, vooraleer ze u benaderen, uw kantoor voor het eerst leren kennen via het internet, waar uw website hét uitstalraam zou moeten. Uw website schept een verwachting bij een potentiële klant. uw website zou moeten tonen wie u bent, wat u doet, hoe u zich onderscheidt van de concurrentie en waarvoor u staat, tenminste als die regelmatig aangepast werd. Bovendien dient een website van een verzekeringsmakelaar vooral vertrouwen uit te stralen. Zoniet strookt de eerste indruk die bezoekers ontvangen van uw kantoor op het internet niet met hun verwachting.
Hoe ziet er je website er uit op smartphones en tablets?
Bezoekers van uw website doen dat al voor meer dan 50% op hun smartphone of tablet. Ook hier is er werk aan de winkel om uw website aangenaam en overzichtelijk leesbaar te maken voor hen.
Is je website aangepast aan de nieuwe GDPR-wetgeving?
Sinds kort past Europa de privacyregels aan ter bescherming van de persoonsgegevens. Ook hier dient uw website aanpassingen te ondergaan.
Is je website HTTPS-beveiligd?
De belangrijkste internetbrowsers zoals Chrome, Safari en Firefox zetten belangrijke stappen op het gebied van internetbeveiliging. Een https-website bewijst dat jij veiligheid en privacy op het internet belangrijk vindt en zal meer vertrouwen geven aan bezoekers. Bovendien plaatst Google een HTTPS-website hoger in de Google Ranking omdat die ‘veilig’ is.
Wil je onze opinie over je website?
Maak dan via onderstaand formulier een vrijblijvende afspraak voor een verkennend gesprek.